Contact

0745.767.363

office@reconditionareinjectoare.ro

Mai multe informatii

Despre noi

Firma noastra isi propune in primul rand sa promoveze calitatea actului de prestare servicii in domeniul reparatiilor auto.
Garantia calitatii este data de profesionalismul nostru, de echipamentele noi cu care lucram si nu in ultimul rand de piesele de calitate.

Domeniul reparatiei sistemelor de injectie moderne, tip "common rail", "pump-duse", dotate cu unitati electronice de comanda si control ECU, cu pompe de inalta presiune (peste 2000 bar), injectoare dotate cu bobine sau cristale PIEZO, cu reactie foarte rapida, necesita o calificare polivalenta in domenii ca mecanica, electronica si nu in ultimul rand in domeniul diagnozei auto, care a devenit o specializare in sine.

Reparatia unui sistem de injectie nu se mai poate reduce doar la inlocuirea duzei injectorului si recalibrarea acestuia.
De aceea o diagnosticare corecta si completa a cauzelor defectiunii inseamna urmatoarele etape:
- o testare a calculatorului masinii printr-o interfata profesionala, prin care se pot vedea erorile generate de ECU, se pot vedea si inregistra parametrii pentru interpretare;
- efectuarea testului debitelor de retur al injectoarelor direct pe autovehicul, ceea ce poate da indicii referitoare la starea valvelor de comanda din injectoare;
- testele efectuate in atelierul nostru pe standul de calibrat injectoare, pentru vizualizarea injectiilor, cantitative si calitative, in acelasi timp cu debitele de retur;
- testarea pompei de injectie, a debitului la diferite sarcini, a functionarii electrovalvelor montate pe aceasta;
- analiza microscopica a combustibilului, pentru detectarea eventualelor impuritati mecanice din exteriorul, sau din interiorul sistemului (exfolieri de material metallic - uzura prematura datorata calitatii slabe de ungere a combustibilui), etc.

Efectuand toat aceste teste, se poate depista si remedia cauza reala a deteriorarii injectiei si efectele produse de aceasta.

Problemele ce apar la noile sisteme de injectie, pot avea multiple cauze:
- cauze mecanice in intreg sistemul de injectie;
- in intretinerea precara a autovehiculului;

Vizitatori

Avem 6 vizitatori online

injectoare

injector